Nischade tidningar står emot läsarraset

Undantagen bland de dystra upplagesiffrorna från Orvesto Konsument är de nischade tidskrifterna, där fick de flesta titlarna nya läsare under 2014.

Medan flera av de stora kvällstidningarna och deras tidskriftsbilagor kämpade i motvind under förra året fick merparten av de nischade tidskrifterna nya läsare. Bäst gick de tidskrifter som är gratis och de som inriktar sig på hälsa och träning.

Prognosen för 2015 ser snarlik ut, de nischade tidningarna väntas ligga på ungefär samma, eller till och med förbättra sina siffror.

Favoriterna kommer nu från länken, vill du spara dem till dina favoriter klicka på knappen nedan.

Skriv över dina favoriter Visa dina favoriter

Dina sparade favoriter

Nedan listas dina sparade favoriter.

Dina uppgifter

Få prisuppgifter och mer information om dina sparade favoriter.

Din intresseanmälan är nu skickad. Vill du rensa dina favoriter?

Rensa dina favoriter