Interaktiv reklam får fler tittare

I webb-tv fungerar interaktiva reklamfilmer, där tittaren själv styr innehållet, bättre än vanliga reklamfilmer. Hur ser genomsnittet ut? 

Fler och fler företag väljer att satsa på interaktiv reklam, och det lönar sig. I ett genomsnitt ser tittaren klart 84 procent av en interaktiv reklamfilm jämfört med 79 procent om det är en vanlig reklamfilm. För den interaktiva reklamfilmen var kännedomen också betydlig högre, 31 procent jämfört med 12,5 procent.

Favoriterna kommer nu från länken, vill du spara dem till dina favoriter klicka på knappen nedan.

Skriv över dina favoriter Visa dina favoriter

Dina sparade favoriter

Nedan listas dina sparade favoriter.

Dina uppgifter

Få prisuppgifter och mer information om dina sparade favoriter.

Din intresseanmälan är nu skickad. Vill du rensa dina favoriter?

Rensa dina favoriter